maandag, augustus 21, 2017

Dag 5 Singapore

Vandaag zijn we te vinden in het Birdpark. Geweldig!
Niet alleen de hoeveelheid aan soorten, maar ook de manier waarop dit park is aangelegd is indrukwekkend.
We genieten met volle teugen.
Het enige kleine nadeeltje is dat het vandaag erg warm (34 gr.) is én erg vochtig. Maar we doen het kalm aan met zijn viertjes, drinken en eten op zijn tijd.
Maar na 2 1/2 uur (van 11.30 - 14.00 uur) verlangen we alle vier even naar de koelte van de auto en Koen en Kim brengen ons naar het metrostation bij Hillcrest Villa's, zodat wij met de metro door kunnen naar the Gardens of the Bay. Zij drinken een koffietje in hun nieuwe buurtje en halen de kinderen van school.
's Avonds gaan we elkaar weer zien bij de pizzeria daar.

De middag brengen Peter en ik samen door bij the Gardens by the Bay: the Rainforest en the Flowergarden, ook weer geweldig mooi.
Eerst zijn we in het regenwoud, zonder de nadelen: geen bloedzuigers, geen hitte: heerlijk.
In de bloemenhal vallen mij vooral de prachtige beelden op, die in de bloemperken staan.

Via Marina Sands Bay (het schiphotel, zoals ik het noem) nemen we de metro terug.

Het was weer een topdag.
Morgen de laatste dag bij de familie.
's Morgens gaan we nog even naar de botanische tuin. De rest van de dag chillen we thuis, bij het zwembad, met de familie.
Ik verwacht dat ik morgen niet echt zin heb om mijn vakantieblog af te sluiten.

's Nachts vliegen we terug naar huis: 6 1/2 week Azië zitten erop.
Het was een hele bijzondere reis, om diverse redenen.
Wie mijn blogs van afgelopen weken gelezen heeft, begrijpt wel waarom.


- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten