zaterdag, juli 06, 2013

Precies een jaar geleden

Precies een jaar geleden schreef ik over een personeelsuitje naar de Floriade (als je het wilt lezen kan dat, maar je mist niets als je het niet doet).

Nu 2 dagen geleden was er weer het jaarlijkse uitje: naar Scheveningen.
We waren met, ik schat, 150 man/vrouw. Heel veel collega's, waarvan ik zeker de helft niet ken en een kwart kom ik ook nooit tegen omdat ze in een ander gebouw werken.
Toch werd het een hele leuke dag (leuk is uit als term, las ik vandaag in de Volkskrant maar ik vond het gewoon leuk en niet hilarisch of super of weet ik wat voor foute trendy kwalificatie).
Lekker afwisselend programma voor jong en oud (kitesurfen en gewoon surfen, beach-volleybal, salsadansen en cocktails shaken of slippers pimpen en trommelen en een gat in de lucht springen) en tussendoor een hapje, een drankje en veel plezier met elkaar!
Een prima afsluiting van een schooljaar.

En nu, al een hele dag vakantie! Lekker lummelen en weten dat je dat maandag en dinsdag en nog heel veel meer dagen mag doen!
Niet bijzonders, schokkends of anderszins te melden, maar als deze dag symbool staat voor de komende vakantieperiode, dan wordt die top (of liever gezegd: leuk!) Ik ga lekker voor de TV hangen...

Ik verheug me op wat komen gaat.






- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten