zaterdag, augustus 17, 2013

Post-travel-depressie

Boodschappen gedaan; wassen gedraaid, laatjes en kastjes opgeruimd en opnieuw/beter ingericht; (gedeeltelijk) de strijk weggewerkt; pianospelen weer opgepakt (ging best wel goed); vrienden bezocht; contact met familie opgenomen; terras weer gefatsoeneerd; in het zonnetje gezeten nu het nog kan en toch kan ik mijn draai nog niet vinden.

Zit nog met mijn hoofd
- in Colombo, waar het - meteen nadat wij het centrum hadden verlaten - heel onrustig werd en er een avondklok gold;
- bij de weesjongen uit Pollonaruwa, die onze gids was op safari;
- aan het strand bij Marble beach;
- op de fiets langs het kanaal;
- op de bromfiets op weg naar Blowing hole;
- in de trein naar Kandy.

En toch is het vakantiegevoel bijna weg, terwijl ik nog niet aan het werk ben.
En toch liggen er zoveel zaken die opgepakt kunnen worden; waar ik ook wel zin in had/heb, maar ik doe het niet...

Eigenlijk doe ik NIKS! Normaal gesproken een toestand waar ik naar uitkijk, waar ik van geniet, maar nu fff niet.

Volgens mij heb ik post-travel-depressie en als ik me goed herinner had ik dat vorig jaar ook (al koppelde ik dat toen aan andere gebeurtenissen).

Fijn om dat ontdekt te hebben, want het ging toen ook vrij snel over...





- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten