dinsdag, februari 26, 2013

Hoezo gesloopt?

Na vier koortsige dagen en nachten, want griep, vandaag weer onder de 38 en dan is het goed, zegt men. Maar zo voelt het nog niet.
Op mijn nachtkastje staan/liggen: paracetamol, trachitol, bisolvon tabletten en drank, 2 soorten neussprays, rhinocaps, thermometer, anti-kramptabletjes, flesje water, lege beker (er zat thee in en ik heb weer wel zin in thee, maar niet de fut om eruit te gaan om die te maken; even wachten dan maar tot ik er echt uitmoet voor het sanitaire gedeelte en dan de combi maken) en ook nog 2 brillen, een horloge, pakjes tissues, de wekkerradio.
Sinds vanochtend slingert ook de krant op mijn bed, zijn mijn lap-top en i-pad binnen handbereik.
Weinig mee gedaan nog, want de hele ochtend geslapen.

Net even naar de Eerdbrand gebeld: mijn vader herstelt van een zware longontsteking. Was zelfs even kritiek in het weekend.
Hij heeft vandaag al weer in de huiskamer gegeten en de zuurstoftoediening is teruggebracht van 4 naar 1.

Even vergelijken:
Hij, bijna 91, longontsteking, is al weer op.
Ik, zijn dochter, voel me gesloopt door de griep.
Ik dacht altijd dat hij het koppie er snel bij liet hangen en dat ik de sterke was....


- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten