dinsdag, september 04, 2012

Lief, ik neem je mee naar huis

8.30 uur:
Ricky Koole zingt me door de telefoon toe:...Lief, ik neem je mee naar huis!..
Tranen van ontroering, blijdschap, dankbaarheid.
Of we blij zijn dat ik weer naar huis mag? Ik dacht het wel!
Ricky Koole krijgt het druk vandaag!

Muziektip: Ricky Koole: Wind om het huis.

8.40 uur:
Stop....bezoek zaalarts....wondcontrole....een klein lekje....komt vanmiddag tussen 4 en 5 opnieuw controleren...vooralsnog niet naar huis...misschien vanavond...of morgen...of...
Goede nieuws: de foto van gisteren wees uit dat de prothese binnen prima zit en de belasting dus goed opvangt.

9.00 uur:
De kleine teleurstelling is weggeebd: genoeg over om dankbaar, blij en ontroerd over te zijn.
- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten