vrijdag, juni 14, 2013

Zo tegen het einde schooljaar...

Altijd veel meer te doen dan je vooraf denkt;
Altijd minder weken dan je denkt, na de meivakantie;
Altijd mooier weer .... Oh nee, dit jaar niet!

Afronden, afrekenen (voor het laatst, lees ik in "ons" plan voor volgend schooljaar), afsluiten.

En ook: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Nieuwe studenten, nieuwe samenwerkingsverbanden, nieuwe scripts, nieuwe taken (ook dit laatste jaar voor mijn pensionering pak ik nog nieuwe dingen op: omdat het werk is dat me ligt en ik wil nog wel even wat uitdagingen aan).
Toch ook spannend: het wordt zo wel een heel druk jaar! Kan ik dat nog?

Eerst maar eens de laatste examens, de vaststellingsvergaderingen, de nieuwe plannen, de diploma-uitreikingen, de personeelsdag.

En dan is het vakantietijd...ik kijk er wel naar uit!








Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten