woensdag, januari 16, 2013

Nieuwe periode

Ik schreef er al over in mijn vorige bericht: het gevoel dat er elke dag nieuwe kansen liggen, in een nieuw jaar.
Nu is er weer zo veel gebeurd dat ik ook sterk het gevoel heb een nieuwe periode tegemoet te gaan: een dubbele zelfs.

De komende periode wordt er een waarin ik ga werken aan de afronding van mijn werkzaam leven omdat ik volgend schooljaar de pensioengerechtigde leeftijd bereik (dat klinkt nog heel onwenning als ik het uitspreek en het ziet eruit alsof het niet over mij gaat, als ik het opschrijf); ook een waarin ik een start heb gemaakt met wat ik al lang van plan was: ik ga politiek actief worden en ik ben afgelopen zondag secretaris geworden in het bestuur van de PvdA in Eindhoven/Waalre.

Het zal een drukke periode worden omdat beide sporen om verschillende redenen energie gaan kosten, maar ik heb er vertrouwen in dat ze ook energie opleveren.

Het wordt zeker ook een periode waarin we elke kans benutten om te reizen; er staan er al weer 4 op de rol en dan zijn we pas halverwege het jaar. Ik zal er zeker over gaan bloggen om ervaringen te delen.






- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten