donderdag, januari 01, 2015

2015

Het jaar begint met omhelzingen, de beste wensen en veel geknal in de straat die verder vrijwel uitgestorven is.

Opzij van ons huis en voor en achter de huizen schieten de vuurwerkpotten hun gekleurde sterren stralend de ruimte in: op de hoek staan een paar jonge mannen als kinderen te springen als hun duizendklapper het hele kruispunt omzet in een kruitdamppot die uit elkaar klapt.

Ik kijk ernaar met gemengde gevoelens:
-weemoed, omdat er al weer een jaar voorbij is;
-blijdschap, omdat ik erbij ben;
-dankbaarheid, omdat ik een goed jaar heb gehad;
-verwachtingsvol om wat nog komen gaat;
-hoop, dat het goed blijft gaan met mij en "die van ons"...

Met die gedachten laat ik een geluksballon op en als ik hem nakijk, zie ik een hart...



Ik wens dat het een liefdevol jaar wordt, voor iedereen!

- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten