woensdag, januari 04, 2017

Genieten van de laatste dagen op Tenerife

Op miraculeuze wijze is de foto van de thermometer - die gisteren spoorloos verdwenen was van het fototoestel - weer opgedoken. Hij is alleen op geen enkele manier op de i-pad te krijgen.
Maar, Peter kan inventief zijn: hij maakt een foto van het fototoestel en stuurt die door, zodat ik alsnog met het bewijs op de proppen kan komen. Bij deze..

"Lekker belangrijk", denkt de lezer wellicht. Nou, de auteur ook hoor.
Ik merk dat ik weinig te melden heb.
Dat het schitterend weer is, weten we nou wel.
Dat er elke dag lekker gegeten wordt, voornamelijk vis en schelpdieren, ook.
(Gisteren heb ik trouwens gewoon een lekkere pizza 4-kazen gegeten, hoor.)
Dat we ontzettend genieten en dat we boffers zijn, ook.

Ik heb wel heel goed nieuws: het blijft de komende dagen zo.
We kunnen er nog een hele dag van genieten, morgen. Dan zit het er op.
We hebben een prima tijd gehad hier.


- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten