maandag, juni 25, 2012

Foto

Welke foto van jezelf kies je om je blog mee op te sieren? Wil je eigenlijk wel een foto van jezelf erop?
Het antwoord op die laatste vraag is meteen: ja. Ik wil laten zien wie ik ben.
Maar wie laat ik dan zien?
Een foto is een momentopname in een bepaalde context: een heel klein deeltje van het geheel.
Ik kies om te beginnen een foto waar ik "leuk" op sta: niet al te veel rimpels; geen verkrampt gezicht vanwege het inhouden van de buik of het produceren van een "spontane" lach.
Ik kies ook een foto met een achtergrond waarvan je kunt vermoeden dat hij niet in de achtertuin gemaakt is: hij verraadt misschien een klein stukje van mijn reislust.
Uit de rest van mijn teksten (al dan niet met foto's) kun je steeds meer ontdekken.
Ga met me mee op ontdekkingsreis!
- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Thuis

Location:Aalsbroek,Eindhoven,Nederland

3 opmerkingen:

  1. Geweldig Tineke. Ik ga je zeker lezen. Ben benieuwd naar je verhalen. Ik zal onze wordfeudjes missen de komende weken.
    Veel plezier!! Corine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik kan bloggen, kan ik ook feuden hoor! We houden contact, dat zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto Tineke!
    En als je kunt bloggen, kun je ook Rumbelen!! ;)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen